Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale kdyz uz jsme u te nostalgie, az zasjednou budou ty tramvaje po vaclavaku jezdit, mohly by po setmeni zhasinat jako za protektoratu.

0 0
možnosti
Foto

Podobný návrh se objevil před řadou let, ovšem ve formě kontinuální Hoškovy tramvaje. Ta probíhá ve celé délce Václaváku. Na Můstku nastoupíte a pokračuje dál do vozu, pak přejdete do dalšího ... až vystoupíte u Muzea.

A to vše bez nějaké velké spotřeby elektřiny, jen trochu v noci posvítit.

1 0
možnosti

Koleje se mají myslím vrátit jen od Vodičkovy/Jindřišské nahoru. Což celkem dává smysl, propojí se Vinohradská a uleví se provozu v Ječné na Pavlák. A na semaforech magistrála u Muzea stojí i teď. V plánu je i přiblížení tramvají hlavnímu nádraží (snad přes Washingtonovu).

1 0
možnosti

Tram na Václavák, proč né.

Auta ovšem pryč. To co ubližuje, zejména NM, je spíše ta automagistrála kolem něj. Strašný projekt kohosi a jako reakce jeho uvědomění si vznikla studie tuto magistrálu zavést pod zem, ovšem už nebyla odvaha na realizaci.

0 0
možnosti

Problém centra Prahy jsou jedny koleje od Lazarské k "Bulharu". Ucpává se to i když není žádná porucha. Když se něco stane - centrum stojí. Pokud jsem viděl nějaké náměty tak:

- koleje "Šervůdem"

- na Václaváku jen v horní polovině.

0 0
možnosti

J20a98n 78K46y34š51k82a

16. 9. 2021 22:05

Dost dobrý, píšete hezky nejen o šroubech. Ten retro bus by snad mohl uspokojit všechny? Asi ne, na to je to příliš rozumná mšlenka.

0 0
možnosti

Jsem nostalgik jako blázen, ale tramvaje bych na Václavák nevracela...

Máte pravdu, vracet se nedá nic, řeka teče a vrátit se taky nedá, jasně dvakrát do stejné řeky...:-)

Ale vrátit k životu budovu nádraží Vyšehrad by se možná ještě dalo, i když i o tom pochybuji, soutěžíme spolu s tou budovou nad kterou srdce pláče kdo dřív umře, tedy padne...

0 0
možnosti

Koukám, že absolutně nejste v obraze...

0 0
možnosti

Kdyby se mne nekdo ptal, tak tramvaje a trolejbusy ano, auta mimo taxiku ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 237
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 412x
Michal Jupp Konečný Narodil se na úpatí Nuselského mostu, když tam ještě nestál. * Do Prahy se vrátil za účelem vysokoškolských studií, ale to už měl zkušenosti s jazzem a rock’n’rollem. * Ale věnoval se divadlu, pro které psal hry a písničky. * Nakonec založil se svou ženou Hankou folkovou kapelu. * Aby měla kde hrát, začal organizovat koncerty v Malostranské besedě. * Z Malostranské besedy se stala Mekka všech folkařů, trampů, bluegrassistů a písničkářů. * Po deseti letech ho z Besedy vyhodili, protože tam uváděl režimu nepohodlné písničkáře. * Stal se šéfem břevnovského Klubu na Petynce. * Na dalších deset let se Petynka stala Mekkou všech folkařů, trampů, bluegrassistů a písničkářů. * V sedmdesátých a osmdesátých letech byl dramaturgem Porty, která se v té době z malých sálků vypracovala až na třicetitisícový Lochotín v Plzni. * Byl lídrem Folk a Country Klubu, který po třicet let pořádal v Praze koncerty v Lucerně a dalších velkých sálech. * Byl dramaturgem Českokrumlovského folkového festivalu, Svojšického slunovratu, Svojšického letorostu, Banjo Jamboree, Country rumpálu a dalších festivalů. * Psal do Mladého světa, Mladé fronty a dalších medií o hudbě. * Ve vydavatelství Panton připravil řadě dnes velmi slavných kapel jejich první alba. * Po Listopadu 89 se stal šéfredaktorem časopisu FOLK & COUNTRY, který vycházel 21 let. * Připravil devadesát televizních pořadů Folková setkání. * Je dramaturgem festivalů Zahrada a Folková růže. * Zatím mu vyšlo pět knih, jednak o hudbě a jednak humorných. * Má dceru a syna, čímž si zajistil šest vnoučat. * Jeho životní krédo: Vstoupíš-li do vozovky, nečum po ženskejch.